Merhaba arkadaşlar, instagrama bir türlü ayak uyduramadım. Ücretli arkadaş ile de anlaştık. (Mesajlarımıza dönmedi sonra. Kafesinden işler açılınca unuttu bizi) Çekilişe de katıldık. Takipçili hesap almayı da araştırdım.
İnstagram hesabını siteye hit çekmek için kullanacağız esasında. Site kitap, bilgi, eğitim ağırlıklı. Sizce canvadan yapıp geçilmeli mi? Yoksa tasarıma önem mi verilmeli? Eğer tasarım çok çok önemli ise gazete sayfası şeklinde postlar yapılması nasıl olır sizce?