Ben aranızdaki meseleye karışmak istemem ancak başıma böyle bir olay gelse idi eğer içerikler kaldırıldı ise usulleri, dava masraflarını, gidip-gelme zorluklarını bilen birisi olarak dava açmakla uğraşmazdım. Çünkü dava denilen şey memleketimizde her iki taraf içi (hem kazanan hem kaybeden taraf) için masraflı ve emek isteyen bir süreçtir.
Bence eğer içerikler kaldırıldıysa helalleşip bir daha aynı hatanın tekrarlanmayacağı yönünde sözler verilip yola devam etmenin en hayırlısı olacağını düşünüyorum.