Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bulabilirsiniz ayrıca 200 Tl nedir?
Öncelikle 27 daire var ise Merkezi sistem kullanılıyordur. sadece sizde sinyal kaybı var ise sizinle alakalı bir sorundur bu kablonuzda ek varmı kablonuz kalitesi ve bunlar önemli koşullar.
eğer sizin dışında başka dairelerde de aynı sorun varsa çanak ayarı gerekli olabilir. merkezi sistem de sorun olabilir.Lnb de sorun olabilir. birden fazla farklı yönlere bakan çanak antenler varsa Dayzek te sorun olabilir. Eğer çok fazla bilginiz yok ise uğraşmayın R6 kablolar Yüksek kapsiteli kondanstör gibi davranabilir ve yüksek voltajlara maruz kalabilirsiniz.