Arkadaşlar ortak bir anten var binada, 27 daire var sinyal kalitesiz geldiği için buradan cıkmak istiyorum. Bir kaç kişi ile çanak anten monte işi için fiyat aldım 200 tl falan dediler. ( Anten benden ) Acıkcası ben bu çanağı balkona kurarım monte ederim ama sinyali bulamam diye düşünüyorum bu konuda tecrübeli olan veya fikri olan varmı ?