Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bence doping hafıza gibi sistemler gereksiz. Neden? Siz paketi aldığınız günden itibaren 1 yıllık lisans döngüsü başlıyor. Dolayısıyla ile bu sistem size zamanda geniş alan vermiyor. Sistematik bir düzen dahilinde çalışma yapmazsanız zaman yönetimi konusunda daralma yaşarsınız.
Dershanede bana pek mantıklı gelmiyor. Bunun yerine alternatif bir sürü YouTube kanalı var. Bir çoğuda işinin ehli. Teknolojiden bu yönlü yararlanmak varken paralı sistemleri tercih etmek neden?