Merhaba, 18 yaş altiyim yeni bir marka inşaat ediyorum. Markami tescil etmek istiyorum isimtescil aracılığı ile 18 yaş altı olduğum için problem çıkarmı?
Merhabalar. Kanuna göre 18 yaşını doldurmadığınız için fiil ehliyetine sahip olmayan kişilerden sayılıyorsunuz. Markanızın sizin adınıza tescil başvurusunun yapılabilmesi için öncelikle veli/vasi onay işleminin yapılması gerekiyor. Onay işlemi yapıldıktan sonra marka tescil başvurusu sizin adınıza yapılabilir. Tescil işleminiz için profesyonel hizmet almak isterseniz bizimle iletişime geçebilirsiniz. Kolaylıklar. İyi çalışmalar.