Daha önce eBay'den bir çok kez alışveriş yaptım ve bunların bazıları uzakdoğu satıcılarından geldi. Sorun yaşamadım. Satıcının puanı yüksek ve güvenilir.

Vergi konusunda ise malın ederi üzerinden %18 KDV ödemek zorundasınız.