Üye oldum paket satın aldım, üyeliğiniz yok yazdı tekrar paket satın alıma yönlendirdi tekrar satın aldım, sonra tekrar üyeliğiniz yok dedi sonra tekrar satın aldım,sonra tekrar üyeliğiniz yok dedi sonra tekrar satın aldım ,sonra tekrar üyeliğiniz yok dedi sonra tekrar satın aldım ,sonra tekrar üyeliğiniz yok dedi sonra tekrar satın aldım ,sonra tekrar üyeliğiniz yok dedi sonra tekrar satın aldım.

durum çok kötü hocamlarım dolandırıldım yardım edin