Exxen'in açıldığını gördüm üye olayım dedim ama bi türlü olamadım sistemleri hiç hoşuma gitmedi nedense. Kart bilgilerimi girdikten sonra profil oluştura yönlendiriyor ama bi türlü profil oluşturamadım. Exxen hesabı açıp kullanabilen var mı?