Merhaba, HTML ile yapılmış bir sitem var. Sadece tasarım işte. İletişim formu var ama işlevi yok. Bunu nasıl aktifleştirebilirim ? Bi panele düşmesini veya mail olarak falan iletmesini istiyorum.
YouTube de phpmailler yazın bi smtp sistemi kuracaksınız sadece bu kadar