İçimden bi ses bu iş tutmayacak diye sesleniyor. Siteye girdiğim de böyle bir iticilik görmedim ben. Tasarımı yapan arkadaşların ellerine sağlık ama ya bu kadar mı amatör çalıştınız? yakışmamış. müsade etsinler tasarımın içinden geçerim
Abone oldum, sabahtan bir diziye girmeye çalışıyorum, sistem olarak da çöp.