fatihkinq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, HTML ile yapılmış bir sitem var. Sadece tasarım işte. İletişim formu var ama işlevi yok. Bunu nasıl aktifleştirebilirim ? Bi panele düşmesini veya mail olarak falan iletmesini istiyorum.
iletişim formu eklenti demi ?