Özellikle marka/ firma ismi vermedim, bahsettiğim firma güzel.net değildi

Şuan baktım, transfer ücretleri natro ile neredeyse aynı
Yok başka bir arkadaş vardı güzel net önermedi onunla karıştırdım, özür dilerim

kafam karıştı iyice
natro gerçekten iyi ilk alışverişim değil ama tek sıkıntı yenileme fiyati yüksek