En azından kafanız rahat olur, domain taşımadan önce ticket açın bakın ne zaman cevap veriyorlar... +24 saat cevap süresi olduğu için ben taşımaktan vazgeçtim, telefonlara bile hiçbir şekilde bakmıyorlar... natro iyidir... Ucuzluk baş ağrıtır...
Güzel net de hocam dünki firma değil oradan da çok ekmek yedik yedirdik ama bu ay ödemelerim çok ve natro domaini 100 geçiyor resmen ve güzel net yarı katın üstüne çıkıyor