Madem yaşın 17 bir soru sorayım, Sınıftan birine küsünce okulu bırakırmısın ? Bırakma sebebin olgun bir davranış değil diyecem de yaşın gençmiş zaten, Hakkında hayırlısı olsun diyelim..