Hocam geçmiş bir zamanda benimde bir foruma isyanım olmuştu. 1 2 hafta önce eski kpnumu okuyunca kendimden utanmıştım. Forumda kişilerden oluşan düşünceleri genel isyanda bulunmak pişmanlık yaratır. Daha olgun düşünün.