Konu
R10u bırakıyorum
31-12-2020, 21:28:04
#12
cdermnx
Hocam geçmiş bir zamanda benimde bir foruma isyanım olmuştu. 1 2 hafta önce eski kpnumu okuyunca kendimden utanmıştım. Forumda kişilerden oluşan düşünceleri genel isyanda bulunmak pişmanlık yaratır. Daha olgun düşünün.