Konu
R10u bırakıyorum
31-12-2020, 21:27:56
#11
Linux
iyisite.NET
Bunun R10 ile ne alakası var anlamıyorum. Yaşayacaksın kardeşim, hayatta herşeyi yaşayacaksın.
Akrabadan ihanet göreceksin
Arkadaştan göreceksin.
Mesai arkadaşından göreceksin.
Patrondan göreceksin.
Kısacası her şeyi , her yeri bırakamazsın.