Bunun R10 ile ne alakası var anlamıyorum. Yaşayacaksın kardeşim, hayatta herşeyi yaşayacaksın.

Akrabadan ihanet göreceksin
Arkadaştan göreceksin.
Mesai arkadaşından göreceksin.
Patrondan göreceksin.
Kısacası her şeyi , her yeri bırakamazsın.