Face'de hukuk gruplarında denk geldim ve hatta profzadeler diye grup bile açılmış.
Bir profun yardımcısına kötü davrandığı videoya insanlar dayanamayıp hakaret, küfür vs. gibi tepkilerde bulunmuşlar.
Tabi işin sonunu düşünmedikleri için Prof tarafından hepsi mahkemeye veriliyor ve dava açılıyor.
Uzlaşma için sanırım 10bin TL isteniyor aksi halde mahkeme süreci işliyor.
Bu olaylar umarım birilerinin geçim kaynağı olmaz.
Videonun da gerçek mi kurgu mu olduğunu bilmiyorum.
Karikatür davasından sonra bir de bu tür davalar çıktı.