Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne saçma konu bu. Adamın ismini biliyosun kim bu diye soruyorsun. Açtığın kategoriye bak. Dünkü uye sandım bende seni. Ararsın forumda, bilgi vardır. Yoksada PM atarsin.
Sana değil foruma saygımdan hakaret etmek istemiyorum. Ismini biliyorum forumdaki nickini değil. Genel bi webmaster sorunu olduğı için kategori uygun. P.m atabilmek için nicki lazım sayın 'beyefendi(!)'