merhaba arkadaşlar
natro'da domainim var ve yenileme fiyati çok fazla istiyor ve transfer edeceğim büyük firma arıyorum
kampanyası olan bir firma var mi acaba? çoğunda domain kampanyası yok yılbaşına özel.
whois gizliliği vs için ücret alan firmalar bile 20-30 ₺ istiyor domain fiyatına resmen
En azından kafanız rahat olur, domain taşımadan önce ticket açın bakın ne zaman cevap veriyorlar... +24 saat cevap süresi olduğu için ben taşımaktan vazgeçtim, telefonlara bile hiçbir şekilde bakmıyorlar... natro iyidir... Ucuzluk baş ağrıtır...