mustafadgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kaybisler yok, bisikletçilerin hepsine sordum. Kiralamıyorlar.
Kısmet hocam bende çok bilmiyorum Kayseri'yi içli dışlı değilim kusura bakmayın yardımcı olamadım.