kapıda ödeme olduğu için bi ihtimal iade olur diye düşündüm hocam ama ilk başta bende sizin gibi düşündüm sonra kargoyu veren kişi şube ile görüşün halledebilirler demişti.
He süper o zaman hocam geçmiş olsun tekrardan böyle insanlar yüzünden ailemiz internetten alışverişe korkar oldu