chasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kapıda ödeme olduğu için bi ihtimal iade olur diye düşündüm hocam ama ilk başta bende sizin gibi düşündüm sonra kargoyu veren kişi şube ile görüşün halledebilirler demişti.
He süper o zaman hocam geçmiş olsun tekrardan böyle insanlar yüzünden ailemiz internetten alışverişe korkar oldu