lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çuvaldızı önce kendimize batıralım, sen buradan adama "keko" diye hitap ediyorsun(keko olduğunu düşünüyorsun, giyiminden, kuşamından, saçından yola çıkarak), oda senin öyle olduğunu düşünüyor, aradaki tek fark düşüncelerini dışa vurmuş.

İnsanların görünüşlerinden yola çıkarak ön yargı ile yaklaşmamak lazım.
Bu forumda gördüğüm en iyi yorum olabilir.