Teşekkürler hocam çok yararlı bir yazı, şunu sormak istiyorum, sedoda 100 dolara sattığın alanadı r10 da 65 dolara satılırmı ? burda biçok açık arttırma çok düşük kapatıyor, aynı alanadını r10 da koysak 65 e gidermiydi sizce ?