Otobüsten indim, kulaklığımı taktım evime doğru yürüyorum. Karşıdan keko tipli bir oğlan yanında bir kızla beraber yürüyordu. Tam yanlarından geçerken (herhalde kıza da artistlik yapayım diye) ş*refsiz sırf saçlarım uzun olduğu için .................... .............'un topu dedi. Dönüp bir tane geçirecektim sabır dedim sırf başıma bela almayayım diye. Gerçekten böylelerini öldürmemek için zor duruyorum.