Konu
Öğretmenime çok ayıp yaptım bakar mısınız
30-12-2020, 14:42:18
#5
iguanamehmet
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tövbe estafullah
tövbe estağfurullahlik bir durum olduğunu düşünüyorum sadece özür dilemek istemiştim hocamdan ondan dolayı böyle bir şey yapmak istiyorum