malum pandemi herkesin piskolojisi alt üst o da öyle yapmak istememiştir bence.
bilmiyorum olabilir aslında ama ben bu tarz şeyleri kafaya takmam aslinda ama ilaç kullanıyorum 1 aydır ilaç beni fazlasıyla duygusal yaptı önceden de duygusal birisiydim ama şimdi aşırı fazla oldu özür dilemezsem kendimi hiç iyi hissetmem