Çok boş yaptım direkt sizden isteğimi öğrenmek isteyen son 2-3 satırı okuyabilir Rehberlik öğretmenim mesajlarıma sürekli görüldü atıp cevap vermiyordu verdiği zamanda 2-3 gün sonra veriyordu bende sinirlendim kibar bir dille niye böyle yapıyorsunuz hocam falan dedim iki kere bana sürekli ben izindeyim dedi sonra hafta içi de cevap vermeyince ben daha da sinirlendim ve şöyle dedim ya hocam hem çalışma programı hazırlayalım diyorsunuz hemde cevap vermiyorsunuz dedim sonra bana uzun bir şeyler yazdı sonra eskiden bana paşam falan derdi Mehmet yazdı bu sefer ve tavırların hiç hoş değil dedi oysa ki ben hocama yanlış bir şey söylemedim bugün programı hazırlamaya gidince 4-5 kişiyiz odasında arkadaşlar ben mesajlarınıza hemen cevap veremiyorum falan dedi hepimize dedi ama orada beni kastettiğini biliyorum neyse çok utandım orada kimse bir şey bilmiyordu ama ben yinede çok utandım hocama karşı lafı çok uzattım farkındayım ama açıklama isteği duydum bir tane çiçek sepetinden çiçek olur yenilenebilir bir şey olur yani fazla abartı olmayan özür niteliğinde bir şey yollamak istiyorum daha önce hiç öğretmenime böyle bir şey yollamadim yani tavsiyelerinizi bekliyorum hoca neyi sever hiç bilmiyorum dershane hocam olduğundan daha tanışali 5 ay falan oldu işte sormakta istemiyorum çünkü almamı istemez direkt okula yollayacağım işte çiçek veya yenilenebilir bir şey tavsiyesi bekliyorum çiçek sepetinden