Merhabalar ilk defa internetten telefon siparişi verdim ve dün elime ulaştı Amazon Türkiye den verdim note 10 lite verdim Xiaomi ama telefon geldiğin de normal de açınca dil seçme bölümü gelir ya bunda direk root ekranı falan geldi bu sakıncalı bir durum mu yoksa telefonu ilk açan ben miyim onu mu gösteriyor ?