depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kirada olup lüx sayılabilecek araba satın alan insanlar tanıyorum. Ortalık İlginç bir hal aldı
3 sene önce şimdiki aklım olsa bende öyle yapardım. Artık aldık deyip satmıyorumda.
Benim çevremdede var çokta iyi kazançları var. Adamlar mala yatırım yapıyor ticaret yapıyorlar. Kira devede kulak kalıyor.