araba ve eve arasında kaldığımda, yatırım olarak ev hep mantıksız geldi. Kiracı girdi çıktı masraf, ilgi, her geçen yıl eskiyor, enflasyon karşısında paran erimemiş oluyor o kadar, e altında da aynı şey mevcut, arabaya ise en azından biniyorsun, sana bir zevk bir yaşam kalitesi veriyor. Şimdiye kadar hep arabadan yana kullandım. Evlenirsem hani belki. Ama eşim de razı gelirse, kirada daha iyi bir evde oturalım arabamızda bizde kalsın mantığı ile ilerleyebilirim.