Çok güzel 😍 ama keşke böyle hayalhanem veya sözler köşkündeki konuşmalardaki gibi daha tok ses olsa daha iyi kitler böyle insanı diye düşünüyorum 😊 emeğinize sağlık
Kesinlikle aynı fikirdeyim hocam konuyu açma sebebim de tam olarak bu

Ayarı tutturabilirsem olacak bu iş.