Batık krediler işte. herkes kredi çekiyor ama ülkede ekonomi her gün daha kötüye gidiyor. 2021 borç krizi diye okumuştum bir yerde. Özellikle hükümetin düşük faiz vererek ekonomiyi canlandırmayı hedeflediği aylarda insanlar hep ucuz kredi çekti resmen ayaklarına sıkmış oldular. umarım herkes rahatça öder.