Kirada olup lüx sayılabilecek araba satın alan insanlar tanıyorum. Ortalık İlginç bir hal aldı
Kirada oturup lüx arabaya binene ilginç demen ilginç. O adamın kafası çalışıyordur beton yığınına para bağlayacağına ticaret yapıyordur. Benimde elimde yüksek meblağ olsa bende ev almam ticaret yaparım.