Siz Trendyol kısmını atliyorsunuz dikkat etmiyor ordaki satıcılar genelde hatalı gönderiyor ve Whatsappta da kaba konuşmuş okuduysaniz insan bi kusura bakmayın der normalde açılan ürün alınmaz biliyoruz zaten
Benim 3 Bin Liralık bilgisayarım yandı sırf satıcı yanlış parça yolladı diye

fakat parçayı kontrol etmemiştim bende suçluyum bu durumda