CNK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar web tarafı bitmiş olan dating yazılımımıza app işi verilecektir. Tasarım tarafında figma kullanan arkadaşlarla iletişim kurmak isterim.
Ben de Adobe XD ve Photoshop kullanmaktayım, portfolyomu paylaşmak isterim figma şart değilse.