masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alabilir diyen arkadaşlar neyin kafasını yaşıyor acaba??

ALAN ADI TESCİLİ, MARKA TESCİLİNDEN ÖNCE ALINMIŞ. Bu durumda sizin dediğiniz WIPO bile bir şey yapamaz.

İyi o zaman ya ben beğendiğim bir domainin hemen marka tescilini alayım sonra hemen başvuru yapıp domaini üstüme alıyım ne güzel dünya. R10'da böyle bilinçsiz insanları görmek çok kötü gerçekten.

HİÇ BİR ŞEKİLDE GERİ ALAMAZ. ENES BATURLA İLGİLİ PAYLAŞIM YAPMADIKÇA VE ÜZERİNDEN KAZANÇ SAĞLAMADIKÇA ALAMAZ.
Ne hakla bunları yazıyorsunuz? Hiçbir şeyin kafasını yaşamıyoruz, burada fikrimizi elimizdeki delillerle beyan ediyoruz.

Kötü niyetli tescil söz konusu olduğu için domain geri alınacaktır.