Bina çok temiz ve güzelmiş hocam allah daha fazlasını nasip etsin.
Eşyalı kiraya verdiğinizi düşünemedim. Kredim olmasa hiç düşünmeden girerim karlı bir bölgeymiş.
Sağ olun hocam. Evet, binadaki tüm daireler aynı ay içerisinde tükendi. Hatta alıcıların çoğu farklı şehirlerden. Karlı bir yatırım gibi duruyor, bakalım.