sinanbalta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haziran temmuz da devlet bankaları yaptılar pandemi dolayısıyla 1 ay sürdü
Sıfır binalar içinmiş hocam sanırım doğrumudur.
Eğer öyleyse bana çıkmaması normal.