Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kirada oturup eli mi zengin edelim diyorlar kredi çekip ev alıyorlar hem ev sahibini hem bankayı zengin ediyorlar 😁
Zaten bu mantığı hiç anlamıyorum.
1000 TL kiralı daireye 25 yıl boyunca kira ödesen zaten anca 1 daire parası yapıyor.
Bütçe yönetimin güzelse kredi çekmek yerine kirada oturup birikim yapmak süper bir rahatlık.

Edit : Ev alında peşin ödediğini varsaydım. Peşin ödemeyecekse 75 yıllık kira yapıyor