O krediyi çekenler aylık o miktarları ödeyebilecek olan esnaf iş adamı veya iki yüksek maaşlı evli çiftler vs gibi orta seviyenin üstü insanlar asgari ücretle çalışan adama o miktarlar çıkmıyor zaten. Yatırım anlayışı sadece ev alıp kiraya vermek olan bir toplumda bu rakamlar az bile. 0 daire alıp 15 yıl boyunca köle niyetine aldığı paranın 3 katını ödeyip 15 yıl sonrada x fiyata almıştım 10x oldu diye enflasyondan alım gücünden bi haber olan insanlar o evin değerlendiğini sanıyor bu toplum duran ve eskiyen bir varlığın asla değer kazanmayacağını bir türlü öğrenemediği sürece bu rakamlar artmaya devam edecek malesef.
Hocam yarı haklı yarı haksızsınız.
Benzer değerde bir kredi çekmiştim ve şuan aynı krediyi çek deseler çekemem.
Asgari ücretli çalışanda çekiyor ama bazı güvenceler sunman gerek sonuçta orası bir şirket.
Ayrıca evi aldıktan sonra eskiyor evet ama hisse yine senin hissen yani yeni bina yapılacağı zaman yine dairen hazır.
Şu konuda haklısınız ev eğer krediyle alınıyorsa yatırım aracı olamaz.