Bir evde 5 kişi çalışıyor ve "nasılsa öderiz" mantığı ile alıyorlar. Lakin bir süre sonra ödemede sorunlar yaşıyorlar ve ev bankaya kalıyor.
Şuan milletin 500K olan evleri 1000K ya satmaya çalışması ve bunların bankaya kalması ile bankalar kurtaralım hesabında 600K diyorlar ama yine satılmıyor. Ayrıca bu dönem ev alma dönemi değil bilginiz olsun arkadaşlar. Elinizde patlama ihtimali yüksek bir yatırım yani.