O krediyi çekenler aylık o miktarları ödeyebilecek olan esnaf iş adamı veya iki yüksek maaşlı evli çiftler vs gibi orta seviyenin üstü insanlar asgari ücretle çalışan adama o miktarlar çıkmıyor zaten. Yatırım anlayışı sadece ev alıp kiraya vermek olan bir toplumda bu rakamlar az bile. 0 daire alıp 15 yıl boyunca köle niyetine aldığı paranın 3 katını ödeyip 15 yıl sonrada x fiyata almıştım 10x oldu diye enflasyondan alım gücünden bi haber olan insanlar o evin değerlendiğini sanıyor bu toplum duran ve eskiyen bir varlığın asla değer kazanmayacağını bir türlü öğrenemediği sürece bu rakamlar artmaya devam edecek malesef.