Ritimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben nasıl 18 yaşıma girip şirket kurup 1 yıl sonra borçla kapadıysam oda öyle yapacak bir şeyleri öğrenmesi gerekiyor ceza geldiğin de o parayı hiç kazanmamış olmayı dileyecek
Geçmiş olsun. Ordada haklısınız yapacak bişey yok