Hayırlı olsun inşallah hocam çok güzel görünüyor.
Hocam o ışıklar gözü yormuyor mu
Bende takılıyodum yormuyomu acaba diye ama hiç yormuyor
Counter strike da kasma varmı hocam.

Güle güle kullanın.
Çok çok ultra iyi bir cihaz.
Teşekkürler
Klavye çok hoşuma gitti "Razer Ornata V2 Hibrid Mecha Membran" olarak arayınca bulamadım. Link atma şansınız var mı acaba satın alabileceğim bir yerden?
https://www.itopya.com/razer-ornata-...gaming-klavye/
Maşallah klavyenize toz girmesin hocam
Çok sağol hocam