Caviz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam, siz bu formda gezen facebook hesaplarından kullanıyor musunuz peki ? 150TL lik hesap 20TL vs
Hayır hocam, bizde her şey faturalı şirket adına. Kendi emeğimizle...