Hocam, düşünceniz çok iyi . Öncelikle sizi tebrik ediyorum.isterseniz koruyucu aile olabilirsiniz, isterseniz de evlat edinebilirsiniz. İkisi de birbirinden farklı. Koruyucu aile olduktan sonra o çocuğu evlat edinmek için de başvurabilirsiniz. Bunun için Bulunduğunuz ildeki Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğüne başvuru yapacaksınız. Sizden aileninzle ilgili gelir, sabıka, sağlık durumu gibi belgeler isteyecekler. Evinize incelemeye gelecekler. Uygun görülürse sıraya alıp çocuğu verecekler ve sürekli konrole gelecekler. Evlat edinmek için en az 1 yıl bakmanız gerekiyor diye biliyorum.