Allah bağışlasın, öncelikle bu güzel düşüncenizden dolayı tebrik ederim fakat,
Çocuk yapmak varken, sahiplenmek olabilir belki bir düşünce buda fakat, Kendi evladın gibi sevip büyütüceksin, öyle bir gün gelicek senden geri alıcaklar.
Sen istemesende o büyüttügün yavrucak, bir süre sonra gerçeğin farkına varıp öz ailesini aramaya başlayacak en kötü ihtimalle, çocugun ailesi sana ulaşmaya calısacak tekrardan..
Öyle bir gün gelicek, belki mal varlığına dahi göz koyucaklar olmaz deme oluyor görülüyor duyuluyor örnekleri gırrla var.