mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba dilerseniz yarın net bilgi verebilirim bakanlık avukatıyla görüşüp.
1. ağızdan duymak güzel olur açıkcası. Sevinirim hocam.