hocam çok güzel düşününmüşsünüz keşke herkes sizin gibi olsa ama 4.5 yaşındaki kızınızın psikoljisini etkileyebileceğini düşünüyorum. Düşünün birden bire eve bir kardeş geliyor ve anne baba onada ilgi gösteriyor. Bunuda lütfen dikkat alın çünkü psikolojik sorunlar hep çocukluktan ailevi nedenlerden geliyor. Ama onun haricinde gerçekten bu düşüncenizle 10 numara insansınız.